...بلکه نزدیکتر

گفتم بدوم تا تو همه فاصله ها را...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

فیض بوک

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۵ ق.ظ
مست بود از رابطه های جور وا جورش

پرسید: رفیق بازی به انگیلیسی چی میشه؟!

گفتم: واسه چی؟!

گفت:میخوام واسه فیس بوکم

گفتم:یه اسم بهتر سراغ دارم

گفت: بگو!

گفتم:spirital bitch

گقت:إ چه باحال، یعنی چی؟؟

گفتم:فاحشه ی روحی...

نظرات  (۳)

عجب...

اما مولا میگفت هزار دوست کم و یک دشمن زیاد!
من خودمو یکی از این هرزه های روحی میدونم...اما فقط برای فرار از هرزه ی جسمی شدن بهش تن دادمتو از نیاز من چی می دونی؟من نمازم می خونم اما فایده ای نداشتکم کم به این نتیجه رسیدم شاید این بهترین راه برای مثلا پاک موندنه...اینا رو برای این نوشتم که شاید یکی مثل تو راهی سراغ داشته باشهیا شایدم این فقط یه درد دله...
پس تو هم راهی نداری؟
به هرحال ممنون که این درد دلو شنیدی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی