...بلکه نزدیکتر

گفتم بدوم تا تو همه فاصله ها را...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نیم نگاه

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۱۳ ب.ظ

«تو باید برای خودت یک دنیای درونی‏ داشته باشی و همچنین تکیه ‏گاه های ثابت‏ روحی و فکری یعنی در عین حال که در میان مردم زندگی می‏کنی، خودت را کاملا از آنها بی‏ نیاز بدانی، مردم هیچ‏ چیز به ما نمی‏ دهند که ما خودمان از به دست‏ آوردنش عاجز باشیم، از مردم فقط رنج و ناراحتی و سر و صدای بی‏خود نصیب آدم‏ می‏شود؛ حتّی از پدر و مادر و خانواده»

  فروغ فرخزاد

پ.ن:بقول اقا:صحبت درباره ی فروغ زیاد است لیکن وی عاقبت بخیر شد 
پ.ن:رجوع کن به مقاله ی (فروغ کاهنه ی مرگ اگاه از یوسفعلی میرشکاک)
پ.ن:من این همه از فروغ اگر میگویم
        از کاهش بند و یوغ اگر میگویم 
        حرف دل من خدا وکیلی عشق ست
       من کور شوم دروغ اگر میگویم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۹

نظرات  (۳)

حرف دل من خدا وکیلی...
۲۰ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۰۲ نسل60 آزاد از این دنیا
البته این از معدود حرف های به درد به خور فروغ حالا حضرت آقا کی این جمله را فرمودند نمی دانم توانستی منبعش را ذکر کن

در ضمن پی فروغ نگرد که خیلی کم فروغ است.......


راستی تا یادم نرفته :

گفتم بدوم تا تو همه فاصله هارا.........
اح سنت بد جوری شیفته این شعرم.........
دلمان را برای فروغ تنگ کردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی