...بلکه نزدیکتر

گفتم بدوم تا تو همه فاصله ها را...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حرم

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۲۲ ب.ظ

ای کاش حرم همین حوال ها بود...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۷

نظرات  (۱۴)

۱۰ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۵۲ نسل60 آزاد از این دنیا
حرم.................

دلم برایش گرفته است
دیشب خوابت را دیدم..........
چه قدر بزرگ شده بودی...............
سلام
قبه به روز است
۲۱ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۱۷ مصطفی شالباف
کاش..
از حرم توی دلم بهشتی ساختم ...

کاش :(

و له الحمد

سلام

امیدوارم در مسیر زندگی نا متناهی خود سری رو به بالا داشته باشید و دیده ای به افق.

بنده کمین خواستار تبادل لینک با وبلاگ شما هستم. من به اقتضای شخصیتم پر رویی کرده و شما را لینک کردم.

شما نیز اگر افتخار دادید و وبلاگ این کمین در شان وبلاگتان بود ما را اضافه بفرمایید.

در سایه سار محبت الهی


پینوشت: آقا خیلی چاکرم

salam
ahvazi?
۱۶ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۰ مصطفی شالباف

بیش از 3 ماه است همین را میگویی

ای کاش....

حرفی برای گفتن نیست؟

گوشی برای شنیدن نیست؟

فرصتی برای نوشتن نیست؟

حالی...؟

دلی...؟

چشمی...؟

 

 

هر شب...
شب من و توست
اگر من بخواهم
اگر تو بخوانی
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۶:۴۰ طلبـــــه جوانـــــــــــ

سلام دوست عزیز

بنده طلبه هستم از مشهد

اگر امکان داره ادرس های زیر را لینک کنید :

زندگی اما به سبــــک طلبگی

www.zendegi-t.blog.ir

قدم به قدم با اهل بیت :: جنبش مدافعین حریم تشیع

www.modafein.ir

منتظر خبر شما هستم

Pasokhgo_14@yahoo.com

09369746095

۱۰ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۵ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

با مطلب "هسته ای ایران در گلوی آمریکا! "

ان شاء الله حتما سر بزنید چون خیلی مهم است ! اگر هم دوست داشتید می توانید منتشرش کنید

با تشکر

گوشی اش را 

در حرم شارژ کرد..

اما خودش را نه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی